dimecres, 4 de setembre del 2013

LA TROBA KUNG-FÚ: El Joglar



C
Com un joglar

de poble en poble
dono al cantar
          G
ofici noble.



Dm
Encenc ballada
quan hom fa el glop
        F
i al trenc de l'alba
                C
jo ja no hi sóc.



      C
Que el plor que em crema
va d'aquí a allà,
que l'amor rema
                G
el meu caminar.



Dm
Tinc una daga
que ningú em veu,
                F
porto una bala
                          C
que em crema els peus.



                          Dm
I és que sempre vaig
              F
traguito trago,
   C
borratxo de vallenato.



C
De la Galícia
al cap de Creus,
provoco lídies,
               G
encenc les veus.



         Dm
La inspiració
em dóna vida,
             F
visc en l'enyor
             C
de la fugida.



   C
Des de petit
m'ha dat per córrer
i m'he fet ric
                  G
saltant-me l'ordre.



     Dm
I al mal de panxa
quan m'ha fet mal
                F
li he donat rauxa
               C
per volar més alt.



                         Dm
I és que sempre vaig
              F
traguito trago,
   C
borratxo de vallenato.


C

Pot ser que plori
quan de tot ric,
semblar que em mori
               G
i ser molt feliç.



              Dm
Llenço mil versos
als quatre vents,
                    F
faig pujar els terços
               C
i aturo el temps.



     C
Que a la butxaca
hi porto poc,
perquè si porto massa
              G
no vaig enlloc.


    Dm

Sóc un trosset
de cada lloc
          F
on he calmat la set
              C
i on he dat el cor.



                         Dm
I és que sempre vaig
              F
traguito trago,
   C
borratxo de vallenato.

C                     G
Trago, traguito trago,
            F
jo sempre vaig
         G          C

borratxo de vallenato.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada